sobota, 23 lipca 2016

{2} Kiera Cass ''Syrena''

  Hej! W tym tygodniu mam dla Was recenzje książki.


Kiera Cass
"Syrena"

Liczba stron                 392
Wydana                       16 marca 2016
Kategoria                     fantastyka, science fiction 
Przełożyła                    Małgorzata  Kaczarowska                     Wydawnictwo               Jaguar
Oryginalny tytuł           The Siren







                           Opis książki :
" Kahlen to syrena, która musi być posłuszna rozkazom Matki Ocean.
Jej głos odbiera ludziom rozsądek, budząc w nich pragnienie rzucenia się w morską toń.
    Akinli to zwyczajny człowiek -pełen ciepła, przystojny chłopak, dokładnie taki, o jakim od dawna marzy Kahlen. Jeśli dziewczyna się w nim zakocha, narazi ich oboje na ogromne niebezpieczeństwo... Ale nie jest w stanie wytrzymać rozłąki. Czy zaryzykować wszystko, by pójść za głosem serca?
"


Okładka jest bardzo ładna, z resztą jak wszystkie okładki tej autorki. Widzimy dziewczynę, która stoi nie daleko oceanu. Po przeczytaniu książki możemy myśleć, że to właśnie Kahlen, która rozmawia ze swoją Matką Ocean. Dziewczyna ubrana jest w sukienkę, bo ich Matka chce, żeby wyglądały jak najlepiej kiedy zaczną śpiewać i zabijać ludzi. Nie do końca jest tak, że to one zabijają ludzi. Wabią dany statek, a resztą zajmuje się ich Matka. Nie ma mowy, że ludziom uda się przeżyć. Każda syrena musi odbyć 100 lat służby, za każdym razem może być ich 4.
Kahlen nie może rozmawiać z ludźmi, ale chce być blisko nich. Zapisuje się jako wolontariusz do szkoły dla niesłyszących dzieci. Zaprzyjaźnia się z jedną dziewczyna, ale gdy ona zostaje wezwana do śpiewania i znów zatapiają statek ona widzi swoją przyjaciółkę. Prosi matkę żeby ją ocaliła. Jednak ona jest nie ugięta. Kahlen bardzo przywiązała się do matki, ale teraz nienawidzi jej.

Cytat z książki:

''Dziewczyna,która skrywa tajemnice. Chłopak prosto z jej marzeń. A między nimi głębia oceanu..."

Ale chyba zakończę ma tym, bo za dużo już spojlerowałam.

Moja ocena:


                                   5/10

Zapytanie dlaczego? 
Zaczynając tę  książkę miałam parę wątpliwości, po czym jeszcze bardziej się do niej zniechęciłam. Nie lubię, jak w książce akcja rozwija się dopiero po 5 czy 6 rozdziałach. Czytanie jej zajęło mi około półtora tygodnia, gdzie książkę, która mi się podoba potrafię przeczytać w dwa / trzy dni. Ostatnie rozdziały były pisane nie koniecznie jak od autorki tego oczekiwałam. Jeden miesiąc był opisywany w jednym akapicie, który miał cztery zdania.

Co sądzicie o tej książce?
Czytaliście ją?
Jak podoba wam się nowy wygląd? 
Do zobaczenia w następnym tygodniu :-)

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może powiem tak, zdjęcia może i robione telefonem, ale wolę zrobić w gorszej jakości niż ściągnąć tak o z internetu. Potem co? Potem jak ktoś udostępnił zdjęcie i nie pozwala na jego kopiowanie to będzie mieć pretensje lub cokolwiek innego. Literówki zawsze się zdarzają. A książke opisałam właśnie tak jakie mam odczucia, bo mi się w ogóle nie podobał. Więc sorry, ale nie musi Ci się zawsze podobać

      Usuń
    2. Nie przejmuj się Dorisss.
      Tacy ludzie sie zdarzają.
      Takie co jak rzep się czepiają a sami lepiej nie robią.

      Usuń
    3. Niestety też tak czasem się dzieje.

      Usuń
  2. Ja tam wole wiedzieć co mam czytać i dobrze że dokładnie to opisałaś bo wiem że książka nie dla mnie ;D

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie czytałam tej książki i po Twojej recenzji nie zamierzam :). Lepiej przeznaczyć ten czas na coś lepszego :D. W końcu mamy tyle książek, a tak mało czasu :D

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do KREATYWNEGO TAGU KSIĄŻKOWEGO ;) Więcej informacji znajdziesz u mnie Zapraszam do mnie ENJOY ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA więcej informacji na www.lifestylowcy.blogspot.com
    Blog bardzo ładny i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Jeśli postanowiłeś/ postanowiłaś mnie odwiedzić, będzie mi niezmiernie miło jeśli przeczytasz post.
Nie odpowiadam na spam.
Jeśli skomentowałeś i zostawiłeś link do swojego bloga na pewno cię odwiedzę i pozostawię coś po sobie.

Spodobał się blog? ZAOBSERWUJ, a nie pożałujesz! :)