czwartek, 31 grudnia 2015

Happy New Year!!

  Hejka!!  Jak pisałam wcześniej to jest ostatni post w tym roku, ale mam przygotowane parę ciekawych rzeczy. Mam nadzieje, że Wam się spodobają.
Za parę godzin będziemy świętować nowy rok, nie wiem czy wyczekam do północy heh.
Życzę Wam, żeby nadchodzący rok 2016 był jeszcze lepszy niż rok, który się kończy. Wiem, że każdy ma jakieś najskrytsze życzenia, które chcielibyście żeby się spełniły ^^. Dużo miłości, radości, szczęścia i czego sobie zamarzycie.
Moim jedynym marzeniem jest pewien chłopak, ale no cóż...
Miłego sylwestra!!

zdjęcie pobrane z pixabay.


14 komentarzy:

  1. Pewien chłopak... O.O Zatkało mnie! Kto to taki? Musisz mi teraz to zdradzić :) :P !!!!!! (jak chcesz to możesz na priv,ale nie dam Ci spokoju,dopóki się nie dowiem kto to taki!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje i wzajemnie szarokolorowa02.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę więc Tobie, aby te wszystkie życzenia się spełniły i byś znalazła miłość swojego życia:)) udanego roku!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę więc Tobie, aby te wszystkie życzenia się spełniły i byś znalazła miłość swojego życia:)) udanego roku!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. co powiesz na wspólną obserwację? jeśli się zgadzasz to wpadnij do mnie i daj znać :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super post, pozdrawiam :*
    łap linka do mojego :D http://glamourforsure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Troszke późno, ale życzenia wypada złożyć :) No to Myszko wszystkiego dobrego i oby ten rok był lepszym od poprzedniego a gorszym od 2017 :)
    Świetny post :)
    Pozdrawiam Cieplutko :*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. To miło, że składasz życzenia na blogu ;) Powodzenia w dalszym blogowaniu!
    http://yukinoyouna.blogspot.com/2016/01/pokoj-w-stylu-kawaii.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za życzenia :D i wzajemnie :D
    OOo.. to nie jestem jedyna której marzeniem jest pewnien chłopak xD

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!

Jeśli postanowiłeś/ postanowiłaś mnie odwiedzić, będzie mi niezmiernie miło jeśli przeczytasz post.
Nie odpowiadam na spam.
Jeśli skomentowałeś i zostawiłeś link do swojego bloga na pewno cię odwiedzę i pozostawię coś po sobie.

Spodobał się blog? ZAOBSERWUJ, a nie pożałujesz! :)